Znakomita wartość marketingowa w rozgrywkach PreZero Grand Prix
Znakomita wartość marketingowa w rozgrywkach PreZero Grand Prix
Najwyższa oglądalność meczu, największa wartość medialna osiągnięta za pośrednictwem telewizji i trzecia, wliczając wszystkie media – tak kształtuje się marketingowy efekt udziału naszego klubu w rozgrywkach PreZero Grand Prix Polskiej Ligi Siatkówki.
Przypomnijmy, że nasz klub, mimo dwóch zwycięstw w trzech meczach, wskutek niekorzystnych rozstrzygnięć w pozostałych spotkaniach pożegnał się z ligą letnią już po fazie grupowej i nie brał udziału w turnieju finałowym. Mimo tego pod względem marketingowym start w PreZero Grand Prix można uznać za duży sukces.
Mecz Aluron CMC Warty Zawiercie z Jastrzębskim Węglem był najchętniej oglądanym na żywo w całych rozgrywkach i przyciągnął średnio przed telewizory widzów. W sumie trzy mecze Jurajskich Rycerzy na piachu oglądało osób.
Łączna wartość ekwiwalentu reklamowego marek sponsorów naszego klubu wyniosła , co stawia nas na trzecim miejscu w całych rozgrywkach, jedynie za dwoma uczestnikami turnieju finałowego, PGE Skrą Bełchatów i VERVĄ Warszawa ORLEN Paliwa.
Gdyby brać pod uwagę jedynie ekspozycję w telewizji, to Aluron CMC Warta Zawiercie osiągnęła najwyższą wartość, , o ponad 100 tysięcy więcej od kolejnych klubów na liście.
Biuro Prasowe Aluron CMC Warta Zawiercie